Söndags-känslan

Hejsan!
Nu rann denna söndagen förbi i en rasande fart och nu får man den där helgen-är-över-känslan som alltid kommer på söndagskvällen. Men jag tänkte att jag får visa mina nya jeans imorgon, nu orkar jag inte ta kort, dessutom är ljuset riktigt dåligt. Det är ganska mörkt redan faktiskt. Eller lite i alla fall :)

Jaja, anyway, någon mer än jag ska häpnades över One Tree Hills säsongsavslut? Jag visste att C och Q skulle råka ut för det, men ändå.. Anledningen till att jag inte skriver deras namn och vad som hände är att alla kanske inte har sett det än, det är väl sjysst? :)
Nu ska jag ta in det lilla som är kvar av helgen..


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Nu har jag lagt till dig. Säg till när du lagt till mig. =)

2010-09-06 @ 10:01:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0