Onsdag- buzy day

Hej!
Yes, nu har jag gjort nästan allt jag skulle göra, nu ska jag bara skriva ett inlägg också :)
Äta. Plugga. Blogga. Springa. Duscha. Steka kantareller. Plugga igen. Blogga igen.

Imorgon hade jag i alla fall tänkt att shoppa loss lite på det stora, luftiga, härliga nya H&M:et som har flyttat till en större lokal i stan. Jag har ju en del rabatter och värdecheckar..




Jag behöver nya träningsbyxor, tror att jag ska satsa på löpartights faktiskt, det verkar bra, och någon sportkofta eller något sådant :)

Kolla vad fint mitt hår blev efter knuten jag hade haft hela dagen. Dock försvann det ju när jag tvättade håret ordentligt nu..


Efter att jag hade sprungit, en aning trött kanske.. :)
Ha en fin kväll!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: annablom

snyggt! :)

2010-09-26 @ 21:02:43
URL: http://pensando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0