Nygammal kofta

Hej!
Är lite halvt deppig just nu, vi fick ett nytt schema idag som var allt annat än bra. Går längre på fredagarna, missar en sovmorgon och har 2 timmars hål på tisdagar, onsdagar och fredagar. Halleluja..

Men men, det är så det är även om det känns sjuuuuukt surt just nu!
Men idag ska jag i alla fall se Idol klockan åtta och det är ungefär det som händer, jag kom hem för en timma sedan så det har varit en lång och jobbig dag.

Mamma hade hittat en fin gammal kofta som hon inte ville ha så den fick jag ta. Superfin och ganska skön, jag har lite svårt för akryl-material men denna verkar go :)




Lite svårt att se, men den är i alla fall mörkgrå och från Lindex. Nice ha? :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0