New in the closet

Hejsan!
Nu har jag fotat mina nya pjux så nu ska ni få se dem :) Jag bytte alltså mina tyg-kilklackar mot dessa igår på Skopunkten på A6!
















Fick betala 50 kr i mellanskillnad, men vad fasiken gjorde det? Jag är så nöjd, nu får vi bara hoppas att jag behåller dem, haha..

Hade sån sjuk huvudvärk när jag kom hem, jag kunde knappt tugga så ont gjorde det, men ja, efter en Treo och massa vatten börjar jag bli mig sajälv. Usch, undrar om jag kan ha utvecklat migrän? Eller är det något som man alltid har haft då, eller kan man liksom börja "få" det bara så?
- Någon snäll person som vet? :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: ida

jag fick de förra sommaren första gången och nu har jag värsta monstermigrän varje gång jag har huvudvärk... kuul? nä.

men svaret på frågan är ja, man kan få migrän bara sådär. kram

2010-09-02 @ 20:48:45
URL: http://idaemeliinda.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Gud vad snygga, sånna ska jag med köpa ;) Haha nej då jag skojar de skulle aldrig mina tåsingar fixa :)

2010-09-02 @ 21:13:20
Postat av: jag

va snygga!!

2010-09-03 @ 06:33:21
URL: http://ilovehundenceasar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0