My outfit 3/9

Hej!
Nu ska ni få se min fredags-outfit hade jag tänkt! Ni som har följt min blogg i minst ett halvår vet ju att jag ett tag bara la upp "onsdags-outfits", alltså bara outfits på onsdagar för det var då jag började klockan tio och slutade ganska tidigt också tror jag! Så ja, det var så det blev bara..

Men NU visar jag i alla fall en fredagsoutfit! I ♥ fridays!



♥ Jeans, JC
♥ Marinblått linne, Ginatricot
♥ Kedjehalsband, okänt?
♥ Sjal, Indiska
♥ Skinnjacka, Jofama By Kenza
♥ Mockastövletter, Dinsko

Yes, där fick ni min outfit. Vad ska ni göra en vacker fredag som denna? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

jättefin outfit, gillar skorna! :) kramar

2010-09-04 @ 17:42:02
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0