Kors-öronhängen

Hej på er!
Har precis ätit en god lunch, och nu ska jag visa en cool och smart sak som jag kom på att jag kunde göra igår hade jag tänkt :)

FRÅGA: Vad gör man av ett tråkigt litet öronhänge och ett kors-hänge som man aldrig har använt?
SVAR: Gör ett gemensamt öronhänge att ha i örat, superballt och billigt :)


SILVER                                         SVART



Mamma hade även ett svart kors som hon inte använde, så jag fick ta det och gjorde ett öronhänge av det också!
Personligen så tycker jag att det är snyggast att ha ett ensamt öronhänge ovanför de vanliga hålen i öronen, annars ser det lite ut som att man har tappat det ena :)

- Så, vad tycker ni om denna idén?
Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: jag

jag gillar de svarta;)

2010-09-06 @ 06:28:27
URL: http://ilovehundenceasar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0