Fullspäckad torsdag

Tja!
Jag har haft så mycket att göra idag så jag har inte hunnit blogga förrens nu, eller jo, ett litet inlägg i skolan blev det ju förstås.

Idag har jag i alla fall varit i skolan då, slutade redan klockan 2 för tyskan var inställd så det var skönt att slippa komma hem kvart i 6. Då gick jag på stan en timma med Judith och Moa och jag köpte en hel del på H&M faktiskt, men det ska jag visa imorgon :)
Nu hinner jag inte fota det, jag ska se Idol 2010 vid 20.00 såklart :)


Läser en riktigt bra bok just nu, "Eskort" av Christina Wahlden!

Kram,
 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: nicole

Nu är svaren på 10 frågor besvarade :)

resten kommer senare



Vad har du för dig nudå?

/Shoppaholly

2010-09-24 @ 00:10:52
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Den är redit bra :D

2010-09-25 @ 19:42:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0