California girls

Tjo igen! (Radion spelar California Girls just nu)
Nu sitter jag här nyduschad och fräsch, finns det någon bättre känsla än när man precis har kommit ut ur duschen egentligen? Nej, tror faktiskt inte det, det kanske skulle vara när man är riktigt mätt då, haha..

Jag bytte som sagt var mina kilklackar som var för vida för mina smala fötter till ett par andra kilklackar som var en bra bit högre och i skinn dessutom! Eller skinninimation om man ska vara korrekt. Jag tänkte att jag lägger upp bilder på dem imorgon? :)

Imorgon slutar jag som sagt var efter halv 5, så jag bör vara hemma runt 5 eftersom mamma hämtar mig efter skolan direkt, skönt! Så det blir lite senare uppdatering imorgon då :)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0