Basrosa+Pärlemo

Hej!
Oj, har visst inte bloggat på hela dagen men det blir så ibland vet ni. Idag har jag i alla fall fixat till mina naglar lite, jag la ett ljusrosa lack under och ett pärlemo-skimrande över, och det blev jättefräscht! :)

Vi har även varit ute i svampskogen igen, vi gick ungefär vid klockan 4 och var inte hemma förrens halv 6, men med en stor påse med nyplockade kantareller rikare! Mumma :)




Jag är jättenöjd, det blev riktigt bra den här gången :)
Ikväll ska jag se "Ensam mamma söker", det är ju en som är från Tenhult cirka 10 minuter från där jag bor så det blir ju roligt, och sedan blir det kanske lite debatt-tittande emellan också :) Vi får se..
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Linda Ström

Hon Petra från Tenhult. Hon bodde ju faktiskt i Forserum för ett tag sen och gjort i flera år. :)

2010-09-12 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0