Äntligen fredag igen

Hej!
Nu är det ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN fredag! Shit vad trött jag var på tåget hem, det har varit en ganska ansträngande vecka faktiskt, och än har vi inte ens haft några riktiga prov. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, går jag inte in i väggen innan ettan är slut så är jag duktig, haha.. :) Skämt åsido.

Nu har jag fått ett nytt schema IGEN, så nu förlorade jag även min arma lilla sovmorgon även på torsdagar, först den på tisdagar och nu den på torsdagen. Haha, vilket skämt..

Har i alla fall gjort något jättekul idag, den stora preimären för mig. På GYMMET. Yes, efter historian så hade vi en håltimma så då gick jag, Vendela och Ottilia till Friskis & svettis :)



Mitt nya härliga schema:


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0