80´s hair

Hejsan!
Nu har jag tagit ner mitt hår som var varit stramt uppsatt hela dagen och det blev verkligen en historia för sig. Nu har jag lite av en 80-tals frisyr med en jättelång och trassliga lockar. Typ.

Har jobbat ganska mycket på min franska-redovisning till fredag, och nu ska jag dränka mitt hår i inpackning och min hud i lotion :)
Imorgon kan det bli lite dålig uppdatering för jag kommer hem vid klockan tio, slutar 16.35 och sedan ska jag gå och äta med en klasskompis och efter det blir det hockeymatch, HV71-Frölunda med pappa :)


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna Emanuelsson

hejsan, ledsen för att inte kommenterat på länge..

ska bli ändring på det!:)



allt bra idag?

2010-09-29 @ 20:24:14
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0