Vad hände?

Hejsan!
Hände precis nåt jättetråkig, jag är så ***** arg just nu! Mitt fina smyckesträd åkte just i golvet och det lossnade flera "grenar".. Hoppas att pappa kan fixa det med superlim, annars vet jag inte vad jag gör!!

Jag som redan har 1000000 miljoner saker att göra, och så händer det här. ALLA smycken åkte ut över hela golvet,  I hate my life just nu alltså..

Såg i alla fall ett par skitsnygga stövletter på Eurosko idag, stort vill ha på dem alltså :)
Nu måste jag fortsätta plugga, trots att jag är så sjukt arg på mig själv!
Ha det bra allihopa!


Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Artan

Hej,

Passa på att vara med i dagens blogg!

Kram!

2010-10-17 @ 17:08:26
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: jag bor i ölmstad ;) 15min ifrån gränna och 25min ifrån huskvarna. :p haha.

du har frågat det innan, så jag följer din. följer du min? kram

2010-10-17 @ 17:08:27
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Anna

Mitt är med sönder :( det bara välte och gick sönder...

2010-10-17 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0