Tisdag- efter franska-provet

Tja!
Sitter nu i biblioteket igen, har precis haft mitt franska-prov. Det gick bra tror jag, jag tycker att det var ganska lätt så det är ju faktiskt skönt.

Min dator har börjat hänga sig igen, men jag ber till de högre makterna att den ska sluta nu, Anna kollade på den igår och nu verkar den fungera igen. Hoppas, hoppas!

Vi börjar igen vid typ 11.25 och jag har typ inga läxor att göra så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Får väl blogga lite, kolla runt på lite bloggar och facebooka. Ungefär.


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

är inte tyska typ aslätt? :p

2010-10-26 @ 12:22:50
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0