TGIF is close

Hej!
Nu är jag hemma från skolan och har varit det i cirka en timma. Ät lite supergod soppa när jag kom hem och nu ska jag blogga lite innan jag pluggar det sista lilla till historia-provet om Medeltiden imorgon :)

Vi hade en brandövning i skolan idag, och det läskiga var att det faktiskt var rök som dem sprutade ut i skolan för att det skulle se ut som på riktigt, väldigt oförberett kan man ju lugnt säga!

Anyway, har mitt spetslinne från H&M idag..






En fin fläta idag, känner mig lite som en indian, skämt åsido, haha..
NU ska jag börja plugga så ska ni få se min billiga shopping från Ginatricot sen!

Och som vanligt, don´t forget: Helgens blogg!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0