Söndagspromenix

Tja!
Har varit ute och gått med mamma ett bra tag nu, vi tittade in en sväng hos mormor och morfar också så det tog en stund. Shit vad kallt det var i slutet, jag hade mina löpartights, haha. Och mörkt också..

Ikväll blir det i alla fall Ensam mamma söker klockan 20.00, eller egentligen är ju klockan 9 då. Jag kan aldrig sluta upp med att tänka, "egentligen är klockan si och så", det håller jag på med i några dagar, haha :)

Vad tror ni, blir det en sån här vinter igen? Mysigt var det ju..


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

anmäl dig gärna till dagens blogg :) kram

2010-10-31 @ 19:39:56
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0