So romantic..

Hej!
Har kollat på det absolut mest romantiska avsnittet av One Tree Hill genom tiderna, bröllopet mellan Lucas och Peyton med Anna nu precis.

Känns jättekonstigt att inte ha gjort några läxor över huvud taget idag, jag har faktiskt inga och det är helt unbelievable amazing :)


Epic love story..
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: linda

hej :) jag läser din blogg jämt! den är jätte bra ! och jag undrar hur många språkk du läser för du skriver typ att du har tyska och franska och engelska läxa .. skriv så här på alla dom språk du kan - Hej , jag heter Elin och jag har en blogg.

:D snälla (a)

2010-10-26 @ 19:40:26
Postat av: johanna

hej elin :) kika gärna in på min blogg! har börjat tillverka egna smycken.. bla de stora populära korsen :) kram

2010-10-26 @ 23:13:51
URL: http://jofranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0