Samedi soir

Tja!
Vad roligt att några har röstat på eran favorit nu, men fler röster behövs så lägg gärna en röst och vinn själv en länk!

Jag köpte förresten de där gudomliga skorna jag visade förut. På Eurosko, de hade till och med prissänkt dem med en hundring så det var ju ännu bättre. De var trots allt ganska dyra men jag ville verkligen ha dem och ska försöka att använda dem flitigt!
Bilder får ni se imorgon :)


Ikväll blir det mys med familjen och vi börjar med tacos och sedan blir det "Mitt stora feta grekiska bröllop", som går på TV4+ :)

- Har ni några roliga planer for tonight? :)
Glöm inte att rösta i tävlingen också!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: E M A . W O R L D - vinn en design

SV: kul :D

2010-10-23 @ 18:56:53
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0