Perfect apple

Hej igen!
Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till Göteborg och stannar där i 2 dagar, det ska bli så roligt att hälsa på min kära syster igen. Det blir såklart lite shopping som är inplanerat och jag har bestämt mig för att inte köpa nåt innan det så att jag kan unna mig lite extra :)

Ska bland annat kolla på ett nytt träningslinne hade jag tänkt, har dock ingen aning om vad jag egentligen vill ha, haha..

Nej, nu ska jag fortsätta läsa min bok och slöa lite till, det är härligt :)

Vet inte om jag har visat den här, men en bild jag tog och gjorde om för ett tag sedan.


Ett helt perfekt äpple var det! Yummi, synd att jag är allergisk :)
Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hur kan man vara allergisk mot äpple? :o

2010-10-28 @ 12:06:53
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0