Onsdag eftermiddag

Tjo!
Kom hem vid kvart i tre ungefär, egentligen skulle jag varit hemma vid halv ett. Vi hade en föreläsning om droger mellan ett och två, som man lika gärna kunde ha struntat i..

Jag sitter i alla fall här nu och är så sjukt seg, jag var riktigt trött idag på morgonen. Men det måste gå och det gjorde det också. Ska gå fram till biblioteket och se om jag kan bli lite piggare, förhoppningsvis. Behöver inte göra några läxor idag, underbart!


Bara för att det här ser underbart gott ut, någon gång i påskas?
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

fan va gott ;D

2010-10-27 @ 17:41:05
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0