Me love Center

Hejsan!
Som svar till Linnea:
Jag började att blogga för att jag har en egen stil och jag ville förmedla den genom att just blogga. Jag försöker absolut inte härma eller efterlikna någon överhuvud taget, detta är min unika blogg. Att jag har börjat med Helgens blogg är något som jag alltid funderat på men inte riktigt orkat ta tag i, och det är väldigt många som har börjat med det nu liksom jag, och det gör jag inte för att någon annan just har börjat med det. Lämna gärna din egna bloggadress/facebook/annan sida eller e-mail om du vill att jag ska kunna svara.
Tack för din åsikt :)

NU har jag i alla fall pluggat färdigt för idag, senare ikväll blir det nog lite TV-tittande och innan det en dusch. Jag har sparat en Center som jag tänkte belöna mig själv med för att jag har pluggat så SJUKT mycket idag :)

I ♥ Center! Mitt favoritgodis+Ferraribilar :)


- Vilket är erat absoluta favoritgodis? Någon som delar min passion? :)
Glöm inte "Helgens blogg"!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0