Live my life

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från Jönköping med mamma, vi gick som sagt en sväng på A6 tillsammans så det var ju mysigt. Jag hittade en jättefin vinterjacka och ett par jeansleggings, men det fotar jag imorgon när jag har kommit hem från skolan.

Fick även tillbaka min valanalys jag skrev vecka 37 tror jag? Fick VG+ så det blev jag jättenöjd med, MVG:et ligger nog inte långt borta hoppas jag inte..
Nu ska jag lyssna på lite bra musik och bara leva livet, jag har inga läxor tills imorgon!


Har detta på mig idag, nya tröjan från BikBok och jeansleggings från Once/Vila.

- Tips på lite bra musik, please? :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

when i see your face och ordinery girl ;))

2010-10-08 @ 19:49:42
Postat av: Anonym

menade just the way you are

2010-10-08 @ 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0