Grekiskt bröllop

Hej!
Om cirka 5 minuter blir det "Mitt stora feta grekiska bröllop" på TV4+ som jag sa tidigare. Har inget minne av att jag har sett den innan men det har jag säkert eftersom jag kände igen titeln..

Än så länge har jag fått in 7 röster till "Helgens blogg" och ni kan även rösta ända fram tills klockan 18.00 då vinnaren presenteras och även en "röstvinnare" :)

- Bra va? :)


Ha en fin kväll, jag har haft så måna unika besökare idag och det är superkul! Välkommna till min blogg alla nya ansikten :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

den är jävligt bra ;D

2010-10-24 @ 19:40:55
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0