Gbg hole day!

Hej!
Förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen! Vi har nämligen varit i Göteborg hela dagen, åkte vid halv nio i imorse och jag försökte logga in på blogg.se men det fungerade tyvärr inte..

Vi hälsade i alla fall på Anna och sedan tog vi spårvagnen in till city och lunchade där och kollade lite i affärer. Jag hittade ett jättefint hängsmycke som ni får se imorgon :)

Nu ska jag bara äta lite och sedan ta det lugnt, så vi hörs faktiskt imorgon igen. Det har varit lite av en bloggfri dag idag och det kan faktiskt vara ganska skönt ibland :)


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hoppas du sover gott! :) kram

2010-10-02 @ 23:30:42
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0