Friday's outfit

Hej!
Nu har jag äntligen kommit hem från skolan och jag mår verkligen inte speciellt bra. Är så sjukt trött så jag hade kunnat lägga mig nu och vakna imorgon vid samma tid, haha..

Anyway, nu ska jag visa min fredags-outfit tänkte jag så får ni se den också :)
Idag var det inte alls lika kallt som igår, men det var skönt med min polotröja ändå :)


(Hatar att bilderna blev ojämna..)

♥ Skinnjacka, Jofama by Kenza.
♥ Härlig polotröja, H&M.
♥ Ljusa jeans, Bikbok.
♥ Kilklackar, Skopunkten.
♥ Diadem, H&M.
♥ Berlockarmband, Thomas Sabo.

Yes, där fick ni se det. Vad jag älskar den där polotröjan, den är superskön trots att det är 100 % akryl som jag vanligtvis HATAR.. :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0