4 språk totalt

Hej!
Ska svara på en liten läsarfråga hade jag tänkt!

hej :) jag läser din blogg jämt! den är jätte bra ! och jag undrar hur många språk du läser för du skriver typ att du har tyska och franska och engelska läxa .. skriv så här på alla dom språk du kan - Hej , jag heter Elin och jag har en blogg.

Svar: Jag går Samhäll-språk, så då får man läsa 2 moderna språk förutom engelska och svenska. Jag hade franska sedan innan och valde nu tyska.
- Hej, jag heter Elin och jag har en blogg.
- Hey, my name is Elin and I have a blog.
- Bonjour- je m´appelle Elin et j´ai un blog. 
- Hallo, ich heiβe/mein Name ist Elin und ich habe ein blogg.

Sådär, nöjd? :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

äääh fyfan va jobbigt :o

2010-10-27 @ 11:38:03
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi ja :) åå shiit va jobbigt, fransa veerklar lite svårt ... :D <3

2010-10-27 @ 19:09:21
Postat av: sofia

jag läser också samhäll-språk.

kul att du valt franska-tyska, själv läser jag italienska och spanska :) funderar på att börja tyska, är det kul?

2010-10-27 @ 19:24:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0