Vilken dag..

Hejsan!
Idag är det tisdag och klockan är redan... halv sex? What the?? Vad hände med tiden nu då? Det suger riktigt hårt att komma hem efter klockan fem och veta att man har jättemycket att göra. Speciellt när man skulle kunna komma hem nästan en halvtimma tidigare men det är lite komplikationer kring det där..

Nu ska jag sätta mig och plugga, en liten stund i alla fall, och sedan göra nåt jag tycker är roligt! Jag blir galen när man är i skolan från 8-4, kommer hem 5, och sedan ska sätta sig och göra en massa superroliga läxor. Det här är värre än när jag sommarjobbade från 7-4, då var man åtminstone ledig sedan efter klockan fyra och inget *övertidsarbete*..
NER med läxorna!

Men, nu när jag har lugnat ner mig en stund, så ska jag sätta mig med naturkunskapen :)


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0