Vägen till målet

Tja!
Har pluggat färdigt för idag och har till och med hunnit med ett av mina kära One Tree Hill- avsnitt så det kunde ju inte vara bättre :)

Imorgon rullar tåget mot Jönköping 07.12 för en franska-lektion klockan 08.00-09.15 och sedan ett stort jäkla fett hål till 13.30. Det hade varit gudomligt skönt att skippa franskan faktiskt, men varför ska jag göra det egentligen? Något säger mig att det är nog inte vägen till studenten 2013..

MEN, ett stort plus i denna håltimma är förstås att jag kommer att kunna plugga en hel del, både samhällskunskap om hur Sverige styrs, och matte till provet på onsdag.


Be strong, yeah :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0