Sweeeeeet friday

Hej!
Kom hem från skolan vid lite efter klockan halv två så idag har det inte varit en så speciellt ansträngande dag. Hade historia på morgonen och sedan var det ett stort fett hål som stod på schemat och efter det så blev det en franska-lektion. Jag längtar tills nästa termin när vi gör om schemat lite, då går vi inte så länge på tisdagar som till 4 och fredagen kommer att bli lite längre, men bara till klockan 2 eller något så det blir bra :)

Anyway, tog mig ett kallt glas med Icas apelsinläsk för att fira in helgen även om jag trots allt ska tillbaka till skolan imorgon för att det är öppet hus, men inte så länge :)


Vid klockan tre blir det Top Model tror jag, hinner ju aldrig titta på det annars..Sw
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0