Spetskoftan idag

Hej!
Onsdag idag och mitt i veckan, inte så jättelångt kvar till helgen nu då. Bara en superjobbig torsdag med skoldag från 08.00-16.50 (vår tyska blev framflyttat, bläääk), och sedan är det lovely fredag ♥

Idag var jag så dum att jag tog på mig ett linne och min nya spetskofta och hade det i den uberkalla gamla skolan hela dagen, gissa om jag frös. Hade matteprov i Brahesalen också, aulan alltså, och där var det ju inte mycket varmare. Gammal sten och högt i tak. Hu!
Men jag hoppas att allt gick bra med provet, men det tror jag, det var ganska lätt :)






Den kalla men supernygga spetskoftan, inte riktigt rätt väder idag..?
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0