PB:s nya hemsida

Hej!
Okej, jag visste att gymnasieprogrammen skulle göras om, men vadå, skulle många byta namn också? Jag läser Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning språk, alltså SPsk, men tills nästa höst kommer det att heta "Sa" istället för "Sp". Inriktningen språk ska tydligen inte finnas, utan flyttas över till det så kallade "Humanistiska programmet", vad nu det kan vara för nåt spännande..

Så, hade jag valt idag så hade jag förmodligen hamnat i "Husk", HU+SK, haha..


Tur att jag redan valt och är 94:a, sista årskullen som får det gamla sättet, det är aldrig roligt att vara först med något alltså.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

varför är det inte roligt att vara först, det är ju inte direkt några stora förändringar, man får bara mer linjer att välja mellan ju typ och några byter namn och får nya inriktningar? :P

2010-11-09 @ 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0