Musiktips #45

Hejsan!
Känns som att det idag verkligen inte är någon bra bloggdag, jag kommer verkligen inte på något att skriva och det är bara sådant som händer ibland. Inte så ofta, men det händer och ja, då får man göra det bästa av det :)

Idag har jag endast pluggat lite på engelskan, vi har några oregelbundna verb, typ be-was/were-been och såna så det kan man ju utantill redan innan. Sedan gjorde jag lite tyska också men jag har en stor håltimma på först en timma och sedan en och en halv så det hinner jag göra mer på då.

Jag är i alla fall sjukt nöjd med mitt hår, även om småhåren kliar lite i huvudet, det blir alltid så, haha :)
Ni får ett musiktips tror jag!


Eminem - Love the way you lie ft. Rihanna.
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0