Min shoppinglista, Gbg

Tja!
Det blir givetvis lite shopping nu när jag är här nere i Göteborg eftersom utbudet är något större än Jönköpings, haha. Ska bli härligt att kunna välja och vraka lite mer nu :)


Ska bland annat försöka att hitta ett bra träningslinne/topp till idrotten och andra roliga och jobbiga aktiviteter som hösten kommer att bjuda på, och en bustier hade jag tänkt.. Men sedan trillar det väl alltid ned något obehövligt men alldeles underbart- som vanligt :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag var i göteborg i somras med min pojkvän och jääävlar vad jag spenderade pengar ;D

2010-11-03 @ 18:56:29
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0