Me like Fruit Drops

Tja!
Ska börja med att klaga lite på snön som alla andra bloggare redan har gjort, haha. Nej, riktigt så illa är det faktiskt inte, visst, det är lite blött och slaskigt men det ser ju ändå renare ut eftersom att snön är vit. Tänk om den var svart, då skulle hela världen bli ännu mörkare..

Anyway, i Jönköping var det förstås inte alls mycket snö men det brukar ju vara så. Bor man på höglandet så gör man och det är inte mer med det. Fick i alla fall mig en riktigt springtur när tåget går vid 16.07 och vi slutar 16.00, egentligen 05, men jag hann :) I spiksnö också..


Efter all snö kände jag att det var dags för en supergod Fruit Drops, dem här har jag gillat sedan jag var riktigt liten haha. Dock satte jag en i halsen för några år sedan..
Vardagslyx är toppen ♥
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: sanna

Åå dom är ju underbara! o:

2010-11-10 @ 21:23:32
URL: http://duvethonsannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0