Läget just nu?

Tja!
Back in business och snart blir det ett One Tree Hill avsnitt för att fira att jag inte behöver så mycket som titta på läxböckerna idag, hur skönt tror ni att det känns på en skala? 10++++!

Fick tillbaka ett matteprov idag som vi gjorde i den iskalla aulan i onsdags och det gick riktigt bra, jag är så nöjd! Fick även So-provet igår om hur Sverige styrs och även det gick mycket bra, så det är så skönt när man tragglar med nåt och sedan lyckas! Det gillar vi :)

Min skoldator har börjat att krångla massa igen, jag kastar ut den genom fönstret inom en snar framtid soon. Jag blir lite smått galen, eller ja, MYCKET GALEN!


Vill gärna ha ett par såna här godingar just nu, från i somras tror jag?
MEN det blir en avokado istället att avnjuta OTH med :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0