Kvitto-letning 30/11

Hejsan!
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu fram tills det är läggdags-time. Har pluggat färdigt med alla läxor/prov och gjort det jag ska göra, så nu har jag liksom... något som kallas fri tid. Fritid? Det finns inte mycket av det i mitt liv just nu måste jag säga, men nu blev det visst lite tid över och det är jag då inte van vid, haha :)

Resten av kvällen tänkte jag spendera med att leta efter ett kvitto till en av mina kära klockor som har gått sönder, det började med att den inte gick att ställa om till vintertid för den där "picken" var konstig, och nu har den alltså stannat helt. Vet inte hur många gånger jag har kollat på klockan idag och förvånats över att den är kvart över åtta faktiskt..
Sedan blir det att kolla mailen, läsa bloggar och såklart facebooka lite. En skön kväll helt enkelt som man önskar att man hade fler av!


Denna kära klockas hjärta har nu slutat slå så nu ska jag leta igenom kvitto-högen och hoppas att jag hittar klockis kvitto, annars förblir han död.. :(
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: mia

jag hatar när man inte hittar sina kvitton! jag brukar lägga in dem på garantikoll.se det är typ as-smidigt! Hoppas du hittar det!

2010-12-03 @ 10:26:56
URL: http://perfectionobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0