Konstigt program igår..

Hejsan!
Ska alldeles strax börja med alla de tusen läxorna som jag måste göra idag och som jag har släpat hem i en mycket tung väska som säkerligen ligger på uppemot 10 kg..

Men tänkte blogga lite innan det förstås. Någon annan än jag som tyckte att Ensam mamma söker igår var ganska konstigt. Den enda som faktiskt valde någon var ju Linda och det blev Christian som jag har trott sedan day one, med de andra.. Petra valde ingen och Emma kunde inte bestämma sig. Mycket konstigt program, men det var visst något extraavsnitt på TV3Play som ändå inte fungerar att se här hemma. Får försöka hinna med att se det i skolan tror jag.. :)

Men anyway, nog snackat om det. Nu ska jag börja med att göra matteläxan, sedan blir det lite härliga franskaglosor bien sûr och en liten tyskauppsats på det! Roligt liv jag har. * Not *


Megasomrig bild.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0