Julmysig onsdag

Tja!
Har varit på biblioteket i eftermiddags och kollat på någon bra bok som vi skulle ha med oss till svenskan imorgon och jag hittade en. Det jobbiga var att den måste vara filmatiserad och det drog ju ner utbudet med sisådär.. 99,9 % ungefär. Men jag hittade en av Helen Tursten :)

Det är så mycket snö här så ni kan bara inte ana, och i Jönköping är det ungefär en tiondel av det som finns här, haha. Kallt är det också, men vintern är ändå min årstid ♥


Fantastiskt vackert, från januari 2010.
Ikväll blir det risgrynsgröt med lite julmust till tror jag, dricker verkligen aldrig läsk på vardagarna men idag blev jag så sugen på lite. Fast jag tröttnar efter typ en flaska och sedan vill jag inte dricka mer, haha..
Julmys ♥
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0