Högst på listan..

Hej!
Måste bara visa er en jättefin sak som jag knåpade ihop på Thomas Sabo-hemsidan nyss. Man kan där "create" sitt eget halsband, armband osv, och jag gjorde det så som jag skulle vilja ha det :)


Jag skulle vilja ha en lite längre kedja, med en svart collier, eller kanske någon annan, det vet jag inte riktigt ännu. Jag tycker att eifeltornet är jättefint att ha i ett halsband, och de andra två berlockerna har jag ju redan.
Så ja, tomten, om du ser detta, så vill jag ha ett lång halsband med en fin bärare och helst Eifeltornet att hänga i. Jag har varit snäll, jag lovar.. :)
Hemsidan hittar ni här: http://www.thomassabo.com/SE-en/
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0