Fina, underbara fredag

Hej!
Kommer verkligen inte på något att skriva, haha. Men idag är det i alla fall fredag, äntligen säger jag, fast idag hade jag sovmorgon till 11.25 så jag gick upp efter 9 och det var underbart skönt! Lång mening..

Anyway, spontanköpte en mysig kofta idag. Tänkte att jag drar ner på stan i 10 minuter innan tåget går, och den enda affären jag hann till var Veromoda. Så det blev en mysig därifrån, det var nog årets snabbaste köp tror jag, in, ta, prova, köpa :)



Mammas kommentar om koftan var ungefär: "Det var nog det vettigaste du köpt själv, någonsin!". Okej, jag kanske har en förkärlek till linnen och partytoppar annars..
Bättre bilder får ni se sedan!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Lucke

Hejsan, vad händer? :)

2010-11-26 @ 17:49:36
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0