En väntan på något gott

Tja!
Nu är det snart första advent, på söndag rättare sagt. Visst är det väl för mysigt när man börjar att tända det första ljuset, då blir det en slags inväntan på den riktiga julen och juldagarna. Advent betyder ju förresten att man väntar på något, och det gör man ju sannerligen..

Sitter och försöker komma på vad jag ska köpa i julklapp till alla. Det svåraste brukar vara pappa, men i år har jag redan kommit på det perfekta och det ska inhandlas redan på lördag. Resten får jag väl klura ut under tidens gång. Ofta är det så att man tänker att, äsch jag har så mycket tid, jag hinner gott och väl, men sedan tickar dagarna på fortare än en Duracellkanin.
Men julen är så mysig, den perfekta högtiden att fira med nära och kära ♥

Bilder från julen 2008 och 2009..








(Sånt här sitter uppe i stan och på A6, mysigt värre) :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: thesswester - inte som alla andra

har också en sån bild på hur det ser ut i jkpg ;)

2010-11-24 @ 20:21:48
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0