Driftig.. men vänta?

Hejsan!
Nu har jag pluggat ordentlig, jag fick ett riktigt ryck när jag hade ätit där efter klockan fem. Gjorde klart hela matteläxan, all franska och nästan hela tyska-uppsatsen, bara lite småord kvar men den är till torsdag så jag hinner gott och väl. Nu kan jag bara fokusera på Naturkunskapsprovet nästa måndag som jag ska börja plugga till imorgon, och sedan är det inte så mycket mer småläxor. Känns bra!

Har tänkt i flera dagar att nu måste jag dra ur alla papper ur kollegieblocket och verkligen sätta in dem i pärmen, och det gjorde jag precis klart.
Hur kommer det sig att jag är såhär driftig, på en måndag av alla veckans dagar? Har jag missat något?


Tummen upp för detta, jag känner mig så duktig just nu.. :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0