Bubble Trubble

Tja!
Har superkul med mina nyfunna funktioner på datorn, haha. Har precis hittat bubblor så nu sitter jag och har roligt med dem. Jag är en konstig liten prick :)

Om 5 minuter blir det Americas Funniest Home Videos och efter det en timmas paus innan Noll Tolerans börjar så det kan nog bli en go lördag!
Hockeyn var förövrigt bäst, HV71 manglade Skellefteå och en fyllekaja blev till på köpet utsläng inte så långt från våra platser, så det var en mycket bra match :)


Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej!

Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:

http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment



En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D

P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!

Hoppas du får en mysig advent! <3

Kram

2010-11-28 @ 02:54:43
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0