1 december imorgon..

Hej!
Tänkt att det redan är den första december imorgon! Vart har hösten tagit vägen egentligen, det känns som att jag började skolan för typ.. en månad sedan?

Men i alla fall, när skolan har slutat, så tidigt som 10.55, så ska jag och Moa bege oss till stadsbiblioteket och sedan blir det att åka hem. Ska ta mig en rykande het kopp med god glögg imorgon tror jag, för att fira in att det är den 1 december. Nu börjar nedräkningen, och jag har bara köpt en enda julklapp än så länge. Men jag hinner nog, förhoppningsvis :)


Åh, jag vill nästan ha en kalender att öppna luckor i igen, haha :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0