Tråkig söndag

Hej!
Förlåt för att jag verkligen inte har varit någon bra bloggerska idag, men det blir ju så ibland. Jag har haft riktigt ont i huvudet och nästan mått lite illa, pappa och jag åt en pizza med pommes frites på idag och jag känner mig bara illamående och lite konstig fortfarande..

Nu så ska vi strax börja kolla på den tredje Johan Falk-filmen, National Target tror jag att den heter, så det blir nog superbra. Köpte ett tubtupslinne i stan idag som jag fick nagellack på, när jag skulle ta bort det med diskmedel blev det nån annan konstig fläck, haha. Vi får se..
Så, ja, det var nog dagen det :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0