Tisdags-outfit

Hejsan!
Har skrivit på en uppsats om andra världskriget från klockan fyra till klockan sex utan uppehåll. Så jag är lite död nu. Har bara tre frågor kvar, sen är jag klar med en sak i alla fall. Det är så himla mycket nu. Hade planerat att skriva färdigt uppsatsen imorgon på morgonen på min sovmorgon, men den missar vi förstås. Har nåt nationellt prov i NO på morgonen, så himla typiskt. Är lite sur, haha.

Men, however, ni ska få se en bild på hela min outfit nu tycker jag! Jag har ju annars en förmåga att bara visa er mina outfits på onsdagar, don´t know why.. men nu är det tisdag!


♥ T-shirt, Ginatricot [NY]
♥ Jeans, Bikbok
Linne under, H&M

♥ Jetset-klocka, Ur & Penn
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0