Summer-pictures

Hejsan!
Har pysslat och sysslat med lite plugg på förmiddagen och nu har jag precis bakat lite kladdkakemuffins, så det är det som har tagit upp min tid idag. Vad gör ni då? Kanske sitter ni ute och njuter av att solen skiner, kanske lyssnar ni till trummandet av regn mot rutan. Vad vet jag. Här är det strålande solsken och klarblå himmel, och temperaturen ligger på... 9 grader? What? *Besvikelse*..

Hehe, ja, nog trodde jag allt att det skulle vara bra mycket varmare. Men luften, haha, jag skrev liften först, är i alla fall ganska kall.

Bjuder er i alla fall på en riktigt somrig och härlig outfitbild här nedanför. Jag vill ha det så nu! NU!


Från trädgården på Gotland..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

härlig bild! kramar

2010-05-03 @ 14:28:37
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0