Sminkshopping 23/5

Hejsan!
Kom hem från stan lite efter klockan fyra, jag hittade en hel del nytt smink och ett linne. Tyvärr ingen klänning, men jag ska ju åka på onsdag och då ska jag fasiken hitta en! Ska ju klippa mig då, kul :)

Men i alla fall, lite smink var det ja:




Matte Morphose foundation L´oréal, ca 100 kr.


Borste, 19 kr.




Läppstift, 50 %, cirka 35 kr. (Till suckfoto på tisdag!)

Allt från H&M.
Fick allt detta för 146 kr. Foundationen hade kostat 165 men det var kampanj som den kostade bara 129, läppstiftet var det 50 % på plus att jag hade 20 % på allt smink på H&M! Billigt och bra!
Var ute nyss och fotade en sväng i det fina vädret, men dem bilderna får ni se i nästa blogg-inlägg. Nu ska jag äta tacos från igår, och sedan öva lite på engelskan tills imorgon!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sofia

hej!

jag har funderat att köpa den foundationen.

kan du inte testa den ett tag och typ lägga ut vad du tycker om den, plus, minus? :] kram!

2010-05-23 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0