Sko-premiär för iår..

Hejsan!
Skulle egentligen ha uppdaterat redan för flera timmar sedan, men det har åskat av och till sedan klockan två idag så jag har inte kunnat ha igång internet, men nu blir det lite update i alla fall :)

Tänkte visa vilka skor jag har haft på mig idag. Det har faktiskt varit premiär både för ballerinor och högklackat. Någon kanske redan har gissat? Tryck HÄR om du inte vet :)




Tar sjukt lång tid att ladda upp bilder, don´t know why. Men ni får bara se två bilder, orkar inte ladda upp en tredje eftersom det är supersegt! Dessutom åskar det- IGEN, så jag måste strax stänga av allt. Men ikväll vid sju blir det i alla fall dansträning till kabarén igen med de finaste tjejerna, och sen grilla med familjen!
Sweet night!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0