Shop until you drop

Hejsan!
Hemma igen från dansen, kom för typ en halvtimma sen. Tänkte visa er shoppingen från i lördags bortsett från mina ballerinaskor jag köpte på Dinsko som jag inte vet om jag kan behålla pga skav, men vi får se. Behåller jag dem får ni självklart se dem.

Sen skulle jag även visat mina högklackade heels till skolavslutningen men det får bli längre fram i veckan. Imorgon har jag en del att packa, ska nämligen åka buss i fyra timmar per håll och vara borta hela onsdagen. Kommer bli helt underbart! Berättar mer imorgon..


Nagellack, H&M 39,50 kr.



Korta jeans, Kappahl (!), 187 kr.

Hoppas på att jag får hem ett nytt tågkort imorgon också, mitt blev ju avmagnetiserat..
Puss, ( det går inte att flytta den åt höger..)


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0