Nästa destination..

Hejsan!
God eftermiddag denna tisdag i vecka 19. Sitter i soffan och kollar lite på Tyra Banks show, eller egentligen väntar jag på att Top Model 12 ska börja. Har ju inte hunnit kolla på det på några veckor nu pga prao, prov och läxor men idag ska det bli av.

Imorgon bär det av till... Stockholm! Så kul, jag älskar Stockholm, det är verkligen hemma för mig! I LOVE IT! Det är som en klassresa för 9a och 9b, så vi ska vara där över dagen och besöka riksdagen, livrustkammaren, cosmonova och nåt museum. Plus lite fri tid på stan och så, så det kommer bli en toppendag i den vackraste staden i världen!


Äter en god muffins jag bakade med blockchoklad, kladdkakemuffinsen ni vet? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0